Årsmöte 10/3 kl. 18.00

Välkommen alla medlemmar till Linköpings FCs årsmöte den 10 mars kl.18.00.

Vi genomför Årsmötet 2021 digitalt. Det är en följd av den pågående pandemin och ligger väl i linje med budskap och rekommendationer från Folkhälsomyndigheten (FHM), regering, etc. Svenska fotbollsförbundet (SvFF), Östergötlands Fotbolls Förbund (ÖFF) och Elitfotboll Dam (EFD) har alla valt att genomföra respektive årsmöte digitalt.

Datum: Onsdag 10 mars kl. 18.00.

Plats: Digitalt (länk skickas ut till anmälda dagen före mötet).

Anmälan: Vänligen anmäl dig senast måndag 8/3 på följande länk för att delta i mötet: https://forms.gle/DHQNsZxK4iErRv1E8

Motioner som ska behandlas ska vara oss tillhanda senast fyra veckor innan dagen för årsmötet. Motioner skickas till info@linkopingfc.com.

Det kommer ett kompletterande mail med dokument för årsmötet (verksamhetsberättelse, årsredovisning/årsbokslut, revisorernas berättelser, verksamhetsplan med budget samt styrelsens förslag och inkomna motioner med styrelsens yttrande) senast en vecka före årsmötet. Dessa kommer också publiceras här på vår hemsida.

Medlemskap

Alla med medlemskap för 2020 har rösträtt på årsmötet den 10 mars. Är du ny medlem för i år (2021) behöver du ha betalat in medlemsavgift senast 10 januari i år för att vara röstberättigad på årsmötet. Har du betalt in senare är du välkommen att delta i mötet och har förslagsrätt, men ej rösträtt. Vill du bli medlem eller förnya ditt medlemskap? Gå in här:  https://www.svenskalag.se/linkopingsfc/formular/medlemskap-och-sasongskort/6825

Varmt välkommen!